Αρχική » Ανακοινώσεις » Ages of Marathon – Τ1ΕΔΚ-04639

Ages of Marathon – Τ1ΕΔΚ-04639

  • Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΠΑνΕΚ)
  • ΔΡΑΣΗ: «ΕΡΕΥΝΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ»
  • Διάρκεια έργου: Οκτώβριος 2018 – Ιούλιος 2022
  • Προϋπολογισμός έργου: 535.350,00€
  • https://politech.uop.gr/agesofmarathon/

Περιγραφή

80639

Στόχος της προτεινόμενης πράξης είναι η δημιουργία ενός εξειδικευμένου Ψηφιακού Παιγνίου με θέμα τον Κλασικό Μαραθώνα της Αθήνας. Το Παίγνιο, που σχεδιάζεται να αναπτυχθεί στο πλαίσιο μιας ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας πολύπλευρων συνεργειών και το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσω Internet και δημοφιλών κινητών συσκευών έχει ως βασικούς στόχους:

  • να παρακινήσει και να υποστηρίξει την προετοιμασία των αθλητών για τον αγώνα,
  • να αυξήσει τις γνώσεις τους για την ιστορία του Μαραθωνίου μέχρι σήμερα
  • να βοηθήσει την επικοινωνικοποίηση και κοινωνικοποίηση της εμπειρία με συγγενείς και φίλους,
  • να οργανώσει συνέργειες με θεσμούς ή φορείς συνδεόμενους με το Μαραθώνιο προωθώντας και ενισχύοντας την αναπτυξιακή συνεισφορά του στον αθλητικό, πολιτιστικό, τουριστικό, οικονομικό και
  • κοινωνικό πεδίο και
  • να αναδείξει τη συμμετοχή στον αγώνα ως μοναδική και εποικοδομητική εμπειρία ζωής.

Κάθε Παίκτης, ειδικότερα, μπορεί να κάνει δωρεάν εγγραφή σ’ ένα λογαριασμό «Marathon Trophy» στο Παίγνιο. Το Παίγνιο θέτει στον Παίκτη μια σειρά προκλήσεων ενός εικονικού περιβάλλοντος, όλες συνδεόμενες με το Μαραθώνιο, την αρχαία και σύγχρονη Αθήνα. Ο Παίκτης, που αντιμετωπίζει διάφορες καταστάσεις διαδοχικά, καλείται να επιλύσει διλήμματα, να ανακαλύψει πράγματα και να έχει επιτεύξεις. Για να είναι πιο αποτελεσματικός στην προσπάθεια του, μπορεί να προσκαλέσει βοηθούς ως «συμπαραστάτες» του (followers) συγκροτώντας μια διακριτή ομάδα. Σε κάθε πρόοδο του στο Παίγνιο συγκεντρώνει «Κότινους» («κλαδί αγριελιάς») επιβράβευσης, που η ανταλλαγή τους του προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέξει ποικίλες, πραγματικές ανταμοιβές κατά την παραμονή του στην Αθήνα είτε για τον εαυτό του είτε για έναν συμμετέχοντα ή απλό επισκέπτη του Κλασικού Μαραθωνίου. Οι ανταμοιβές αυτές αφορούν δραστηριότητες, προϊόντα ή υπηρεσίες των συμμετεχόντων στο Πρόγραμμα Προώθησης «Marathon Trophy».

Οφέλη

Το προτεινόμενο έργο αφορά καινοτόμες εφαρμογές με τη χρήση της υπάρχουσας ψηφιακής τεχνολογίας και τεχνολογίας παιγνίων (gamification), την προώθηση και οργάνωση μιας πλατφόρμας πολλαπλών και διαφορετικών συνεργειών με αντικείμενο τον κλασικό Μαραθώνιο, καθώς και την ανάπτυξη κατάλληλα προσαρμοσμένων μοντέλων marketing ως πολλαπλασιαστές οικονομικής μεγέθυνσης του χώρου που πραγματοποιείται το αθλητικό γεγονός. Το προτεινόμενο έργο αντιμετωπίζει τον κλασικό Μαραθώνιο ως ένα αθλητικό γεγονός που παράγει οικονομική υπεραξία μικρότερη αλλά εν δυνάμει ανάλογη μεγαλύτερων αθλητικών διοργανώσεων.

Η εκτέλεση του προτεινόμενου έργου τόσο στο στάδιο της ανάπτυξης του όσο και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας α) θα ενισχύσει τη διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την αγορά και τις επιχειρήσεις, θα απασχολήσει σημαντικό αριθμό εξειδικευμένου προσωπικού σε τομείς πληροφορικής, παιγνίων, marketing καθώς και διοικητικό προσωπικό για τη συντήρηση και διαχείριση της λειτουργίας του. β) Το προτεινόμενο έργο θα συμβάλει σημαντικά στη διατήρηση ή και επέκταση θέσεων απασχόλησης σε ποικίλους και πολλαπλούς οικονομικούς τομείς που συνδέονται διαχρονικά με τον αντίστοιχο αθλητικό, μέσω της οργάνωσης και προώθησης των αντικειμένων τους στο πλαίσιο των συνεργειών που εξασφαλίζει η λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας του παιγνίου.

γ) Οικονομική και εμπορική αξιοποίηση των αποτελεσμάτων. Ο τρόπος οικονομικής και εμπορικής αξιοποίησης του Ψηφιακού Παιγνίου θα αποτελέσει πεδίο μελέτης και έρευνας του Πλάνου Εμπορικής Αξιοποίησης. Από πλευράς εταιρείας που θα αναπτύξει το προϊόν ανοίγεται μία τεράστια αγορά, καθώς η πιθανότητα επιτυχίας του προϊόντος σε έναν εμβληματικό Μαραθώνιο ανοίγει τον δρόμο για την προώθηση του προϊόντος και σε άλλες χώρες – πόλεις και ομοσπονδίες που διοργανώνουν αντίστοιχα γεγονότα. Εξάλλου, υπάρχει σημαντικός αριθμός αθλητών που λειτουργούν οργανωμένα και συμμετέχουν σε πολλαπλά αθλητικά γεγονότα κατά τη διάρκεια της χρονιάς, με αποτέλεσμα αυτοί να αποτελούν τους μεγαλύτερους «διαφημιστές» (word of mouth) του τελικού προϊόντος.

Από την άλλη πλευρά, ο ΣΕΓΑΣ μέσω του προϊόντος προσδοκά να ανοίξει ένα δίαυλο επικοινωνίας με μία σειρά επιχειρήσεων που, λόγω μεγέθους και οικονομικών δυνατοτήτων, δεν μπορούν να συμμετάσχουν στο χορηγικό κομμάτι των αγώνων, αλλά θα μπορούσαν, μέσω του προϊόντος, να διαφημιστούν έμμεσα χωρίς να θίξουν τα κεκτημένα – συμφέροντα των επίσημων χορηγών. Οι λόγοι που αυτές οι επιχειρήσεις θα επιθυμούν να γίνουν συνδρομητές για να εμφανίζονται στο προϊόν είναι:

  • Λόγοι Branding: Σύνδεση του ονόματος τους με τον κλασσικό μαραθώνιο.
  • Λόγοι Διαφημιστικοί: χιλιάδες άνθρωποι (αθλητές, εθελοντές, κοινό) θα εστιάσουν την προσοχή τους στον κλασσικό μαραθώνιο, αλλά και στο προϊόν / παιχνίδι η κορύφωση του οποίου σχετίζεται με το ίδιο το αθλητικό γεγονός.
  • Λόγοι Εμπορικοί: μέσω της ανάθεσης εργασιών I αποστολών στους παίκτες, το παιχνίδι μπορεί να κατευθύνει τους χρήστες στο να βρεθούν στη φυσική έδρα της επιχείρησης ή να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα / υπηρεσίες της.
  • Έξυπνο Μάρκετινγκ: (α) η διαφήμιση μέσα από το διαδικτυακά παίγνια αποτελεί το μέσο προώθησης του 21ου αιώνα, καθώς έχει αναδειχθεί από τη διεθνή πρακτική και βιβλιογραφία η διασύνδεση της εκάστοτε φίρμας με το παιχνίδι, (β) τα διαδικτυακά παιχνίδια δίνουν έξυπνους τρόπους έμμεσης προώθησης είτε με τη μορφή «κερδίζω πόντους» στο παιχνίδια για πράξεις – αγορές – Likes που κάνω στην πραγματική ζωή (ή σε άλλες εφαρμογές τύπου social media), είτε αναδεικνύοντας στους παίκτες ανάγκες που συχνά σχετίζονται με το ίδιο το παιχνίδι.

Κοινοπραξία

80639_1Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων

Smart Grid Technologies A.E.

ΣΕΓΑΣ

80639_2