| Έργο | Περιγραφή Έργου | Αρμόδιο Στέλεχος |
| 1 | ΑΜΟΙΒΕΣ ΜΕΛΩΝ Δ.Ε.Π. ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ | |
| 65 | Π.Μ.Σ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 79 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 87 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων» | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 103 | Π.Μ.Σ. “ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ” ΤΜ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤEΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | |
| 106 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 108 | ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ με τίτλο: ΗΘΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 110 | ΠΜΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | |
| 117 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ με τίτλο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ του τμήματος ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 118 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας και Διαχείριση Κρίσεων» | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 130 | Δαπάνες Γραμματείας ΕΛΚΕ | |
| 133 | ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ 25% ΤΩΝ ΠΜΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | |
| 169 | ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΑΞΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | |
| 170 | ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ (0000-ΕΛΚΕ) | |
| 226 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ του τμήματος ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 230 | Ανάπτυξη Μητρώου καταγραφής ασθενών με Σακχαρώδη Διαβήτη στην Ελλάδα | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 234 | Αποτίμηση του Κόστους του Άσθματος και της Χρόνιας Αποφρακτικής Πνευμονοπάθειας στην Ελλάδα | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 246 | Καλοκαιρινό Σχολείο του τμήματος ΠΕΔιΣ | |
| 250 | Π.Μ.Σ. με τίτλο: Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και δια Βίου Μάθηση” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 252 | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών”Διαχείριση και ανάδειξη πολιτισμικών αγαθών και περιβάλλοντος | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 255 | SYMPATHY – Stimulating Innovation Management of Polypharmacy and Adherence in the Elderly | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 256 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 263 | Solidarity in European societies: empowerement, social justice and citizenship (SOLIDUS) | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 271 | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο: Cultural Heritage Materials and Technologies (CultTech) | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 274 | Χειμερινό Σχολείο με τίτλο: Υποστήριξη ασθενών με καρκίνο και των φροντιστών τους | |
| 277 | Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο “Επιχειρηματικότητα και Διακυβέρνηση” | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 278 | Creative Approach to Key Competence Building for Marginalized Young Adults | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 279 | CrossCult:Empowering reuse of digital cultural heritage in context-aware crosscuts of Europ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 280 | ΗUB4GROWTH-Heightening University-Business partnerships FOR smart and sustainable GROWTH in Asia | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 281 | Internationalisation and Modenisation of Education and Processes in the HigherEducation of Uzbekist | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 282 | An innovative toolkit for inclusive decision making policies (Acronym: iDecide)Erasmus+ KEY ACTION 3 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 285 | “Making Learning Science Fun (Acronym: SciFun)” | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 287 | Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημίου Πελοποννήσου | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 290 | Local adaptation of the global cost-effectiveness model for lacosamide in the treatment of epilepsy | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 292 | Advancing the Third Sector through Innovation and Variation στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, K | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 293 | ΠΜΣ με τίτλο “Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α)” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 294 | ΠΜΣ “ΝΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: ΝΕΕΣ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 295 | Jean Monnet – European-focused Policy Analytics · EuroPolA» συγχρηματοδοτούμενο έργο Erasmus+ (δράση | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 296 | Jean Monnet Centre of Excellence Governance στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ Programme · Jean | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 297 | Jean Monnet – The European Union, Africa kai China in the global Age στο πλαίσιο του προγράμματος: E | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 300 | Enhancing Social sciences graduates Transversal Entrepreneurial and Employment skills-Erasmus+,ΚΕΥ 2 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 301 | Enhancing Quality Assurance in South Asia HEIs – ECASA ΗΕΙs 574078-EEP-1-2016-1-EL-EPPKA2-CBHE-JP AG | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 303 | ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ με τίτλο “Υπολογιστικά Χρηματοοικονομικά” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 305 | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο: Βυζαντινός κόσμος: η σχέση του με την Αρχαιότητα και τον Ν | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 307 | Modernizing and Enhancing Indian E Learning Educational Strategies “MIELES” (Acronym: MIELES) | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 308 | “Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού 2017-2018” MIS | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 309 | BREAKing stereotypes through role models and promoting Roma integration in the labor market | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 311 | Adult Migrant Integration Experts | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 314 | “RU EU? A game-based approach to exploring 21st century European Identity and Values” | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 315 | “Χορήγηση Υποτροφίας στο πλαίσιο της Δράσης 1η Προκήρυξη ΕΛΙΔΕΚ για υποψήφιους διδάκτορες-Κωδικός 18 | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 316 | “Χορήγηση Υποτροφίας στο πλαίσιο της Δράσης 1η Προκήρυξη ΕΛΙΔΕΚ για υποψήφιους διδάκτορες-Κωδικός 27 | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 317 | “RESET: Pedagogy for workfor ce transition” | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 318 | ΠΜΣ Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 319 | Ηθική και Ακεραιότητα στον Αθλητισμό/Sports Ethics and Integrity | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 320 | Ενίσχυση Λεκτόρων ή μη μόνιμων Επίκουρων Καθηγητών στο πλαίσιο ενίσχυσης της Έρευνας στο Πανεπιστήμι | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 321 | Ενίσχυση μεταδιδακτορικών ερευνητών στο πλαίσιο ενίσχυσης της Έρευνας στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 322 | Αποθεματικό ΓΑΒ LAB | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 323 | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Οικονομία, Άμυνα και Ασφάλεια” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΞΗΝΤΑΒΕΛΟΝΗ |
| 324 | Επιχορήγηση του ΕΛΚΕ Παν/μιου Πελ/σου για το Έργο Εκσυγγχρονισμός των Ακαδημαϊκών Υποδομών του Παν | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 325 | “Χορήγηση Υποτροφίας στο πλαίσιο της Δράσης 1η Προκήρυξη ΕΛΙΔΕΚ για υποψήφιους διδάκτορες-Κωδικός231 | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 327 | Αποθεματικό Εργαστηρίου Συστημάτων Λογισμικού και Βάσεων Δεδομένων | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 328 | Arts Together – AMIF-2016-AG-INTE-01 – Erasmus+ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 331 | ΘΑΛΗΣ ΙΙ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 332 | Blend – IN: Intercultural Management and Communication for Youth Organisations | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 333 | CYBER- TRUST: Advanced Cyber – Threat Intelligence, Detection and Mitigation Platform for a Trusted | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΡΕΞΗ |
| 334 | Θερινό Σχολείο Ανάλυσης Δεδομένων Δημόσιων Πολιτικών της ΕΕ | |
| 335 | “SoDaNet in Action” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 336 | “Χρηματοδότηση Τμημάτων για ενίσχυση της έρευνας από το αποθεματικό του ΕΛΚΕ” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 337 | “Φιλελληνισμός, Ελληνικότητα και Ευρωπαϊκότητα: Συναντήσεις και Διασταυρώσεις (1880-1930)” | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 339 | “ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ στις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ” | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 341 | Συνδρομητική πλατφόρμα ανάλυσης μεγάλου αριθμού διαδικτυακών αναφορών, εύρεσης insights και επιχειρ | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 345 | Ευρωπαϊκή ενοποίηση και Τηλεπικοινωνίες: η αξιολόγηση της μεταρρύθμισης για το κράτος,την οικονομία | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ |
| 349 | “TRIPMENTOR – ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 350 | “ΚΑΛΑΜΑΤΑ 1821: ΔΡΟΜΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 351 | “CultTech ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ” | |
| 352 | “Θερινό Σχολείο 2018: Διαδρομές στη Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία” | |
| 353 | “Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού 2018-2019” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 354 | “e – Sisifos: Ψηφιακό Χρονολόγιο της Κορινθιακής Λαογραφίας” | ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΣΑΦΑΡΑ |
| 2226 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ του τμήματος ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ |














